NAP jaarverslag 2020

25 maart 2021 by Communicatie 0 comments

Zelden hadden we een jaar met zo veel veranderingen als in 2020, met naast de pandemie ook nog de Brexit en de Amerikaanse verkiezingen.

NAP jaarverslag foto

Ook binnen de stichting NAP waren we dit jaar op zoek naar een nieuwe balans. We begonnen het jaar nog met een traditionele bijeenkomst over de energietransitie en daarna moesten we omschakelen naar virtuele bijeenkomsten, webinars. Een bijeenkomst in september kon onder randvoorwaarden nog live worden gehouden.

Special Interest Groups waren door de omstandigheden genoodzaakt om in virtuele sessies te werken, zoals het watermanagement webinar van de SIG Sustainability, en werden vaak nog beter bezocht dan in het verleden. Continuïteit was er ook in de door NAP gesponsorde leerstoel aan de TU Delft, waar de meeste activiteiten van onze professor Hans Bakker door konden gaan.

Het vinden van de juiste balans bij NAP en in de aangesloten bedrijven is een uitdaging voor ons allen.

We zien of horen u graag weer bij NAP in 2021.

Dowload hier het NAP jaarverslag.

Leave a comment!

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd